čtvrtek 15. ledna 2015

Krémy na opruzeniny

Ahoj,
je leden a na mém blogu nastává opět mrtvé období, protože mám zkoušky a musím se drtit a psát seminárky,atd. Teď sedím ve vlaku po 2 úspěšných zkouškách a cesta domů ještě daleká... Tak jsem si říkala, že přispěji, alespoň krátkým článkem o krémech na opruzeniny, které jsme vyzkoušeli.

1) krém Babylove (zelený kelímek) - Je to dobrý, hutný krém, který vůbec neubývá. Ale pokud má miminko již nějaké větší stádium opruzenin, nepomůže. Doma ho používáme spíše jako prevenci. Jeho největší výhodou je velké množství za nízkou cenu.

2) krém od Sebamed - Ten nám nepomáhal ani na lehké opruzení. Takže já bych ho volila jedině jako prevenci. Má divnou konzistenci a podle mě nezabraňuje vlhkosti...

3) Rybilka - Doporučila mi ji kamarádka. Týnce ale natropila ještě větší neplechu. Na pokožce se jí udělaly velké vysušené fleky... :-( Na naší pleť je asi příliš agresivní.

4) Sudocreme - Tn nejlepší na konec. :-) Dostala jsem v porodnici malý vzoreček, který nám vydržel skoro 7. měsíců. Týnku s ním mažeme jen když se objeví nějaká větší opruzenina a to po namazání do několika hodin zmizí. Prostě paráda! :-) Dobře se na náší a voní. Uz máme doma nový. Bez Sudocremu ani ranu. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat