pondělí 2. března 2015

Autosedačka Caretero fénix

Zdravím,
konečně přináším slibovanou recenzi na autosedacku Caretero fénix,která je určena pro váhovou kategorii 0-18 kg.
Technické parametry:
- v x š x d: 70x49x59 cm
- Sedák - vnitřní šířka x hloubka: 30x29 cm
- Zádová opěrka – výška x vnitřní šířka:  59x30 cm
- Hmotnost: 8 kg
- pětibodové pásy
- polohovatelná opěrka hlavy
- polohovatelná opěrka zad
- Splňuje normu ECE R44/04
Sedačka mě zaujala svou cenou a vzhledem. Váhala jsem s koupí, protože sedačka nemá crash test. Po pečlivém uvážení jsem se rozhodla ji koupit. Když sedačka přišla,byla jsem příjemně překvapená. Sedačka je ještě hezčí než na fotkách, vypadá bytelně a po nainstalování do auta i stabilně. Dceři je 9. měsíců a má v ní dostatek prostoru,tak nám snad vydrží i do pozdějšího věku. :-) V autě jsme sedačku nainstalovali proti směru jízdy,protože toto umístění je bezpečnější. V této autosedačce je možné tím to způsobem vozit dítě do 13kg. Co mě zklamalo,byl návod. Není nějak obsáhlý a moc pochopitelný... Naštěstí manžel je chytrý a šikovný,takže si poradil a povedlo se. :-) Sedačka je podle oficiálních popisů polohovatelná do tří poloh. Já tedy našla polohy dvě. Sed a pak velmi mírný pololeh,spíš polosed. :-D Autosedačka má novorozeneckou vložku pro nejmenší váhovou kategorii. Celý potah je sundavací a pratelný.
Celkově má za mě tato sedačka známku 2. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat