pondělí 16. března 2015

Recenze na vybrané výrobky Hamánek

Ahoj,
tak mám pro vás recenzi na vybrané produkty od značky Hamé. 

Předem bych chtěla poděkovat firmě Hamé za dárkový koš plný dobrůtek a serveru prodeti.cz za zprostředkování. :-)

Produkty od zn. Hamé jsou u nás doma velmi oblíbené, pro dceru kupuji téměř vždy jídlo od této značky. Proč? Výrobky Hamánek jsou cenově dostupné (a to ocení téměř každá maminka na rodičovské) a přesto vím,že dávám dceři to nejlepší. :-) Nejraději máme ovocné přesnídávky, přesnídávky se smetanou nebo tvarohem a masozeleninové příkrmy. Ty ale dáváme jen vyjímečně, vařím malé sama.

A teď už konkrétně k dárkovému koši. Dárkový koš obsahoval:
Katalog výrobků
Časopis Hamánek
Ovocnou přesnídávku - mango
Svačinka do ručičky - mango
Svačinka do ručičky - banán hruška
Nápoj ze žlutého ovoce
Masozeleninový příkrm - Králík se špenátem a bramborem
Masozeleninový příkrm - rizoto s kuřecím masem a zel.
Svačinka - krupicová kaše s červeným ovocem
Svačinka - broskvová přesnídávka s kousky
Svačinka - tvaroh s jahodami

Jak vidíte výrobků jsme dostali dost. :-)  A co na to Kristýnka? Nejvíce jí chutnala lehká svačinka s tvarohem a jahůdkami. Přiznám se, že jsem tento produkt zatím nekupovala,ale po pozitivním ohlasu mé dcery, mi nic jiného nezbude. ;-) S tvarohem se musí u malých dětí pomalu,protože obsahuje mnoho bílkovin a ve velkém množství může uškodit. Tudíž jsem ráda,že malé chutná produkt obsahující vyvážené množství bílkovin a já se nemusím bát,že bych jí uškodila. 

Svačinka krupicová kaše měla také úspěch,ale svačinka broskvová přesnídávka s kousky větší. Je bez přidaného cukru,což prospívá nejen prvním dvoum zoubkům. :-) Navíc Týnka má raději kyselejší příchutě. Když jsem jí doma udělala přesnídávku s kousky ovoce,kousky mi plivala. U přesnídávky Hamánek kousky snědla. Dětem od 8. měsíce urcitě začněte dávat jídla s kousky. Děťátko si na něm trénuje žvýkání a polykáni větsích kousků a pokud má už nějaké zoubky,kousáním je posiluje. ;-) 

Masozeleninový příkrm Králík se špenátem a bramb. je náš favorit. Kupujeme ho už dlouho a Týnka si na něm vyloženě pochutnává. Je pravda,že krásně voní i mě. :-D I rizoto vypadalo dobře a Týna ho snědla. Rizoto je od 8. měsíce a obsahuje kousky masa,zeleniny a rýži. 

Bohužel jsem neuspěla se Svačinkou - mangové pyré a s mangovou přesnídávkou. :-( Kristýnce očividně tato příchuť nechutná. Ale nikdo nejí všechno a určitě v budoucnu ještě mango vyzkoušíme. :-) 

A posledním produktem byla ovocná štáva ze žlutého ovoce. Samozřejmě,že i ta je bez přidaného cukru. Díky banánu který obsahuje, je příjemně sladká i tak. 

Ještě bych chtěla napsat několik vět k balení,ve kterém výrobky jsou. Masozeleninové příkrmy a přesnídávky jsou ve skleničce,což je ekologické. Svačinky a nápoj jsou v plastovém obalu. To se mi moc nelíbí... Ale je pravda,že je plastový obal praktičtější na cesty (je lehčí než sklo a nehrozí rozbití).
Celkově jsem se značkou Hamé a jejich produkty velmi spokojená. Jen mě mrzí,že u nás (v Ústí nad Labem) je ve většině obchodech malý výběr ve výrobcích Hamánek. :-( V katalogu jsem našla spoustu produktů,které jsem v regálech obchodů neviděla. Nevím čím to může být...

3 komentáře:

  1. Od hamánku jsem ještě nic nezkoušela :( mají jejich výrobky dobré složení?

    lovingmamas.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda! Na dětské výživě od Hamé vyrostly obě mé děti. Mladší razil přesnídávky a svačinky, starší nedala dopustit na krupicové kaše, od kterých jsme zkoušeli mnoho příchutí. Produkty jsou také docela často za příznivé ceny - doporučuji podívat se na www.mujletak.cz, kde najdete aktuální slevy i na Hamé :)

    OdpovědětVymazat