čtvrtek 14. května 2015

Stolni lampička

Mám tu pro vás další recenzi. Tentokrát na stolní lampičku pořízenou na serveru prodeti.cz.
S manželem neustále zvelebujeme dceřin pokojíček. Nedávno manžel vyrobil Týnce poličky a já jsem jí pomalovala zdi. Ale pořád nám připadalo,že pokojíku ještě k dokonalosti něco chybí. A pak jsme objevili krásnou lampičku Moon od firmy Dalber.
Stínítko lampičky je vyrobeno z plastu,lampička je tedy velice lehká, a tak i bezpečná pro naše nejmenší (v případě pádu nehrozí zranění, když se náhodou rozbije,nehrozí dítěti pořezání). Součástí balení byla kupodivu i žárovku,což většinou nebývá, a to led žárovka, 60W. Takže lampička nejen,že vypadá skvěle,ale její svícení je ekonomické. Na účtu za elektriku ani nepoznáte,že s ním vaše ratolest bude svítit celou noc. :-)
Estetické provedení lampičky je pěkné a originální. Lampička se prodává v růžové, modré a šedé barvě (tu vlastníme my), což je podle mě zbytečně genderové. Chybí mi více neutrálních barev, např. žlutá. Kdyby měl někdo společný pokojíček pro holčičku a kluka nebo ji kupoval před narozením miminka. :-) Také je škoda, že lampička nejde zavěsit. Ale jinak za mě super! Krásně zútulnila pokojíček.


2 komentáře:

  1. To je moc krásná lampička, ta by se mi hodila na noční přebalování ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak často prosím kupujete nábytek do vašeho baráčku a odkud ho prosím pořizujete? Já se musím přiznat, že nám po dlouhých třiceti dvou letech se jednou pro vždy asi už (bohudík?) rozbila skříňka, do které jsme odkládali snad všechny nepotřebné věci. Měla na šířku asi 20 cm, ale držela fest. A to jsme na ní dělali věcí.. No budu vzpomínat v dobrém při výběru nové na tomto odkaze

    OdpovědětVymazat