středa 26. listopadu 2014

Splněný sen nebo zklamání - Lodger shelter

Už když jsem byla těhotná, objevil manžel v časopise maminka reklamu na produkty značky Lodger. Okamžitě se zamiloval do úžasně trendy nosítek a babyvaků. Avšak v tu dobu jsme neměli příliš peněz, a tak z koupi nosítka a vaku v jednom, sešlo... Touha po něm ale nadále přetrvávala a obdivovali jsme ho pokaždé, když jsme ho někde viděli. Když se mi naskytla příležitost pořídit si Lodger shelter na serveru prodeti.cz, neváhala jsem ani minutu. :-) 
Na den, kdy mi mělo nosítko přijít, jsem se těšila jako malá holka. Týnka je totiž chovací miminko, pokud jsem chtěla doma uvařit nebo poklidit, musela jsem ji strčit do šátku. Jinak by okamžitě vřeštěla jako siréna. Dnes už je to sice lepší, ale jsou dny, kdy je bez nálady nebo jí něco trápí, a to zase nosíme celý den. Šátek už se ji ale nelíbí, takže jsem se těšila, jak se bude nosit v nosítku od Lodgeru. Když balíček dorazil a rozbalila jsem ho, byla jsem nadšená. Fleece, ze kterého je nosítko-fusak vytvořeno je nádherně měkoučký a hebký na dotyk. Kdybych mohla, hned se do něj zachumlám. :-) Jenže návod, jestli se tomu tak dá vůbec říkat, je velice skromný... Umístění miminka do nosítka do vodorovné polohy je snadné, stejně tak úprava na fusak do autosedačky, avšak jak usadit dítě do polohy na boku, je celé mé rodině nepochopitelé. :-( Pokud tam dceru usazujeme správně, tak dítě není v nosítku nějak jištěno. Když bych si dceru nepřidržovala rukou pod zadečkem, bála bych se, že mi spadne... Týnka ještě neumí sedět sama, takže jsem nosítku půjčila kamarádce, která má roční holčičku, jestli to nebude lepší. Bohužel ani ona nebyla ve stabilní poloze. Navíc při nošení byla znát její váha a po delší době nás rozbolela záda. :-( 
Při využití jako fusaku do autosedačky jsme spokojení. Fusak se lehce instaluje do sedačky, je krásně teploučký a malá se v něm musí cítit jako v bavlnce. :-) Momentálně ho tedy využíváme pouze jako fusak. 
Závěrem bych to shrnula asi takto: Jako babyvak pro miminka do 6 měsíců (dceři je 6 měsíců) docela dobrý, ale nedoporučuji pro delší nošení (nosítko je málo pevné a bála bych se, že miminku pokřiví páteř), jako nosítko dětí na boku rozhodně NE, jako fusak do autosedačky 100% ANO. :-) 

3 komentáře:

  1. Ahoj, souhlasím, taky ho máme, do autosedačky super, ale jinak max. na krátké přenesení... Na delší nošení doporučuji Ergo, chodíme s ním doma i venku... hezký den, Bára, Mama Pocket

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to jsem rada, ze nejsem sama, kdo to tak vidi. :-) A to Ergo je i pro vetsi nebo jen pro miminka?

    OdpovědětVymazat
  3. jj jak říkáš. také se mi líbil, tak jsme ho s manželem vzali na dudlu.cz

    OdpovědětVymazat