sobota 22. listopadu 2014

Umělé mléko

Ahojky,
tentokrát se s vámi chci podělit o naše zkušenosti s umělými mléky. Na umělém mléku jsme zhruba od dceřiných 14 dní. Doktorka nám doporučila Nutrilon 1. A kam až jsme se dopracovali?

V jednom z předchozích článků (odkaz zde) jsem psala o tom, že moje dcera měla potíže s bříškem a umělá mléka na tom měla také svůj podíl... Která a jaký?

1) Nutrilon 1 - obsahuje prebiotika a probiotika. Přesto na naše bříško nebyl ideální. Dcera po něm měla vodový průjem. Takže jsme ho po 3 týdnech přestali používat. Navíc mi mléko docela dost smrdělo a mělo divnou pachuť. Dcera ho ale jedla bez problémů. Dobře se rozpouštěl a nedělal hrudky. Nutrolin je také poměrně drahý. Kolem 349 Kč za 800g.

2) Babylove 1 (BIO - zelený obal) - Vyzkoušeli jsme po Nutrilonu. Bohužel se po něm dcera nemohla vůbec vykadit. Úplně jí zabetonoval a problémy s bříškem se  ještě zhoršily. Vydržela jsem ho dceři dávat asi 10 dní. Pak jsem to vzdala, protože mi při jídle začala mlíčko plivat a hrozně u jídla plakala. Voněl mi celkem dobře, nebyl tolik sladký jako Nutrilon a dobře se rozpouštěl (v mléce nebyly žádné hrudky). 600g stojí kolem 179 Kč.

3) Beba comfort 1 - Úžasné mléko. Perfektně nám sedlo, dceři chutnalo, bříško se po něm trochu zlepšilo (měli jsme jen občasné koliky) a krásně vonělo. Také není tolik sladké jako Nutrilon. Dobře se rozpouštělo a nepěnilo. Mléko jsme používali do 4 měsíců, kdy se dceři dalo do pořádku bříško. Pak jsem se rozhodla změnit mléko na trochu levnější a byl nám doporučen Sunar complex. Po pár týdnech jsme se ale opět vrátili k Bebě. Cena je trochu příznivější než u Nutrilonu, ale pořád dost drahé. 600g za 289 Kč ( na internetu jsem ho objednávala za 220 Kč).

4) Sunar complex 1 - Mlíčko mi doporučila kamarádka. Moc si ho chválila. Nám ale vůbec nesedl. Týnka po něm měla vodový průjem stejně jako po Nutrilonu. Mě ale chutná. :-) Je příjemně sladký.takže to co nám zbylo,jsem si dávala do kafe. :-D Lehce pěni.

5) Babylove 2 (obyč. - modrý) - Náš nynější favorit. Týnce moc chutná, problémy s bříškem už nemáme. Přestala jsem dávat i laktobacily. Zasytí (přestali jsme vstávat na noční krmení). Akorát se hůř rozpouští a hodně pění. Připadá mi,ze má lehce slanou chuť... 

Žádné komentáře:

Okomentovat