čtvrtek 13. listopadu 2014

Foto článek - Co nosím v tašce na kočár

Ahoj,
na přání přináším foto článek o tom,co skrývá moje taška na kočár. A zároveň gratuluji jedné jediné člence blogu,která se zúčasnila říjnové soutěže a získavá,tak drobný dárek. :-)
PS: Podělte se se mnou v komentářích, co nosíte v tašce Vy. Třeba na něco důležitého zapomínám... :-)
 
1) Moje taška (není originál ke kočáru, ta byla příliš malá, zakoupila jsem si přebalovací tašku v Tescu za 249 Kč)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2) Přebalovací pomůcky pro mimi a kapesníčky pro mamku (pleny Tesco baby 3, vlhčené ubrousky Babylove - DM), ještě nosím jednorázovou přebalovací podložku
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3) Malá svačinka pro mimi (vždy nosím nějaké sušenky nebo křupky a pití, někdy musím vzít i mlíčko, nejraději máme mlíčko s kaší od Nestlé nebo Hami)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4) Oblečení na převlečení (je nutností kdyby se stala nějaká nehoda nebo by bylo třeba přidat vrstvu navíc)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
5) Na utření pusinky
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6) Zábava navíc, kdyby byla nuda (někdy holt hračky na kočáru nebo autosedačce nestačí...)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7) Taška na nákupy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8) Peněženka, pouzdro s Týnčinýma okopírovanýma zprávama od lékařů (kdyby byl malér...) + mobil a klíče
 
 

4 komentáře:

  1. Ahoj,
    tak já mám v tašce v podstatě úplně to samé :-D. A přesně, jak říkáš, někdy hračky na kočárku nestačí a je třeba mít něco dalšího poruce. Když zapomenu zabalit, tak mám aspoň krabičku na dudlík, to jí taky na chvilku zabaví :-D
    Já tam teda mám ještě drobnosti pro mě jako krém na ruce (hlavně teď jak začíná být chladno, tak je to pro mě nutnost), tictac, balzám na rty, antibanteriální gel na ruce.
    Krystyna

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nad tim gelikem jsem taky premyslela, stejne se mi vali v kabelce, kterou ted skoro vubec nepouzivam. A ten balzam se asi taky bude ted v zime hodit. Docela trpim na suche rty... :-( Takze to jdu dobalit. Diky za tipy. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá výbavička :-) nosím ještě kosmetiku, extra balení kapesníčků a lahev vody.

    OdpovědětVymazat