čtvrtek 30. října 2014

Bodýčko Pinokio

Jsem parádnice, jak s oblibou říká moje šestiletá sestřenka, a tak chci mít parádnici i ze své malé dcerky. :-) Proto jsem na serveru prodeti.cz objednala bodýčko s dlouhým rukávem od firmy Pinokio, které mě hned na první pohled zaujalo. Body je červené s podtónem do cihlové, na loktech má hnědé záplaty s proužkem, které jsou momentálně trendy i v módě pro dospělé, a na prsou hnědého medvídka. Je z medvídkové kolekce firmy Pinokio. U krku jsou dva cvočky na zapínání. Otvor na hlavičku je dostatečně velký, takže jde body snadno obléct (což ocení predevším maminky, které mají stejně jako já děti, co nesnáší oblékání... :-D ).
Týnce je momentálně 5 a půl měsíce, váží 7,43 kg a měří 64 cm, takže jsem jí objednala vel. 68, která je určená pro 6-9 měsíců. Bodýnko dceři pěkně sedí, nikde neškrtí a má široké otvory na nožičky (u některých jiných firem se mi stává, že je body dceři velké, ale kolem nožiček jí škrtí).
Úmyslně jsem body vyprala s bílou plenou, abych zjistila, jestli barví. Dobrou zprávou je, že jsem plenu vytáhla z pračky opět bílou, takže i když je body do červena, nebarví. Materiál, ze kterého je vyrobené, je 100% bavlna.
U žehlení jsem zase zjistila, že není křivě ušité a švy krásně sedí. Tento fakt může brát někdo za samozřejmost, ale mě se už několikrát stalo, že jsem koupila kus oblečení, který byl sešit nakřivo...
A hlavně bodýčko je krásné, Týnce sluší a všichni ho obdivují, takže splnilo můj původní záměr a je z ní parádnice. :-) 

2 komentáře: