úterý 28. ledna 2014

Celkové výdaje za základní výbavičku na miminko

Ahojky,
vytvořila jsem pro Vás celkový přehled finančních částek, které jsem utratila a ještě doutratím za základní výbavičku na miminko. Tak neváhejte a pochlubte se v komentářích svojí částkou za výbavičku. ;-)

1) Potřeby z drogerie a hygienické pomůcky - 2329 Kč

2) Oblečení - většinu jsem dostala, včetně dek, zavinovačky, spacího pytle, ochrany na matraci, peníze, které jsem zatím utratila jsou pouze za věci, co se mi líbily (nebyly potřeba) :-) - 794 Kč

3) Nábytek (postýlka, skříň, matrace) - 3389 Kč

4) Kočár + autosedačka + nosítko - kočárek s autosedačkou jsem koupila v akci, kočárek je tzv. trojkombinace (hluboká korba, sporťák a autosedačka), nosítko jsem dostala od kamarádky 7200 Kč

CELKEM: 13 712 Kč 

Moje celková částka je myslím docela malá. Některé maminky za tu částku nepořídí ani kočárek... :-D Doufám, že jsem na nic důležitého nezapomněla. Všechny věci jsou moc pěkné, kvalitní a většina z nich se pyšní nějakým tím certifikátem nebo byly testované v Dtestu. :-) Nejvíce jsem zvědavá, jak u miminka uspěji s nakoupenou kosmetikou (většina je testovaná asociací alergiků) a vybranými plenami.


Žádné komentáře:

Okomentovat