sobota 25. ledna 2014

Dá se na mimi nakoupit kvalitně a levně - ostatní výbavička

Přináším Vám další seznam věcí pro mimi, co jsem se rozhodla nakoupit nebo už jsem to koupila. :-) Jedná se o můj osobní a subjektivně vytvořený seznam, který má sloužit pouze jako možná inspirace. ;-) Budu ráda, když mi do komentářů napíšete svoje tipy na pořízení levnější a přesto kvalitní výbavičky pro mimi. :-)

Skříň - na věci pro miminko jsem neměla žádný úložný prostor, proto jsem se musela rozhodnout pro koupi nějaké prostorné skříně, dívala jsem se na stránkách různých nábytků a nakonec jsem vybrala skříň DOMBAS v Ikee (1 790 Kč), skříň má šatní tyč a 3 poličky, do budoucna pořídím pro více prostoru další dvě poličky :-)

Dětská postýlka - nejprve jsem byla rozhodnuta koupit postýlku HENSVIK v Ikee (1 590 Kč), protože byla bílá a lépe by se nám hodila do ložnice :-), nakonec jsme v rámci úspor pořídili obyčejnou postýlku za 899 Kč (SNIGLAR, Ikea)

Matrace do dětské postýlky - matraci pravděpodobně objednám na internetu, vyhlédla jsem si jich několik, jsou vyrobené z pohanky a kokosu a mají zdravotní certifikát (cena kolem 800 Kč)

Ochrana na matraci - podložka, aby miminko nepročůralo matraci a ta se zbytečně neničila, tu kupovat nemusím, protože jsem jí dostala, ale třeba v KIKU stojí okolo 100 Kč

Prostěradla - pořídila jsem si prostěradlo 4x (snad to bude stačit), koupila jsem bílé, aby mi šlo kombinovat s ostatníma věcma do postýlky :-), v Ikee mají ze 100% bavlny 2ks/119 Kč

Spací pytel - nekupovala jsem, dostala jsem od kamarádky, v Ikee stojí myslím kolem 300 Kč

Zavinovačka (falešná) - nekupovala jsem, opět jsem dostala, na internetu jsou k sehnání ty obyčejnější za celkem slušné ceny

Deka - dek mám několik, všechny jsem dostala, ale původně jsem si chtěla pořídit deku v KIKU za 219 Kč - silnější deka a slabší deku za 139 Kč (do kočárku)

Vanička - koupila jsem protiskluzovou vaničku v Ikee za 119 Kč

Žínky - koupila jsem prozatím tři, v akci v Möbelixu, jedna stála okolo 12 Kč, žínky nejsou potřeba (kamarádka myje rukou)

Dětská osuška - koupím větší pleny s obrázkama v KIKU (levné mají i v Ikee), prozatím 4 ks,  KIKU 2ks/79 Kč, také koupím 1x osušku s kapuckou (KIK 139 Kč)

Látkové pleny - podle jiných seznamů na internetu a názorů maminek se jejich počet dosti liší (vycházím z předpokladu, že pleny nebo sloužit k přebalování) zhruba od 10 - 20 ks, velmi příznivá cena látkových, bílých plen je např. v Möbelixu (8ks/ 100 Kč)

Dudlíky - velmi kvalitní a levné dudlíky jsou k sehnání v drogerii DM od značky Babylove (2ks/45 Kč), dudlíky jsou silikonové bez BPA a velmi měkké, aby nepoškozovaly vývoj dětského patra a zubů

Kojenecká láhev - přesto, že bych ráda kojila, tak není nikde zaručené, že mi to půjde, a tak jsem si pro jistotu zakoupila 2 lahvičky od značky Avent (zde jsem nehledala nejlevnější a nejkvalitnější variantu), pro tuto značku jsem se rozhodla po několika doporučeních jiných maminek, koupila jsem plastové bez BPA, vel. 260 ml.

Termo box na láhev - zakoupila jsem větší termo box v DM (134 Kč)

Bryndáky - zpočátku asi nebudou třeba, přesto jsem chtěla nějaké zakoupit už před porodem, chytila jsem akci v Tescu (5 bavlněných bryndáků za 89 Kč - původně 169 Kč), jinak mají levné a pěkné bryndáky např. v Ikee nebo Kiku

Koš na pleny - nemusí být, já jsem zakoupila obyčejný bílý koš v Ikee s víkem (koš FILUR, 99 Kč)

Přebalovací pult - nebudu kupovat, přebalovat budu na pračce, dám si na ní deku a jednorázovou přebalovací podložku, přemýšlela jsem o zakoupení přebalovací podložky z PVC - http://prebalovaci-podlozky.heureka.cz/

Kočárek + autosedačka - o výběru kočárku a autosedačky bude samostatný článek, námi zakoupený kočárek si můžete prohlédnout zde 

Snad jsem na nic nezapomněla. :-) Příště poslední díl o základním oblečení pro mimi. Můžete se také těšit na video o mých dalších nákupech na miminko.

1 komentář:

  1. Moc díky za tipy :) jen akorat prostěradlo jsem jsem dokupovala prřes eshop

    OdpovědětVymazat