úterý 21. ledna 2014

Dá se nakoupit na mimi levně a kvalitně?

Příspěvek pojednává o tom, jak jsem se při čekání mimika rozhodla pořídit věci na mimi levně, ale kvalitně. Jde to?

Rozpočet
Nikdy jsem si nemyslela, že jsem šetřilka. Ovšem přeci jen jsem si něco odnesla z výchovy mé drahé maminky, která se mi vždycky zdála skoro jako Skrblík. :-D
Když jsem začala vydělávat a bydlet sama se svým přítelem (nyní manželem), zjistila jsem, že nevyděláváme zase tolik, abychom mohli rozhazovat. Zvlášť když můj manžel je docela náročný a rád utrácí. :-D Musela jsem se tedy začít učit hospodařit s penězi, i když doteď mi to dělá někdy problémy. Ráda utrácím za oblečení, kosmetiku a věci do bytu. V těchto oblastech už jsem se naučila nakupovat hezky, levně a kvalitně. Ovšem např. s jídlem se u nás doma zbytečně plýtvá… :-(
Když jsem zjistila letos v září, že čekáme přírůstek do rodiny, rozhodla jsem se, že se pokusím pořídit si výbavičku na mimi levně, ale kvalitně, protože přeci každá maminka chce pro svého prcka to nejlepší. Dala jsem se do vyhledávání různých produktů a jejich recenzí (a to především od zkušených maminek) a začala jsem si sepisovat, co pro mimi koupím a za kolik a co je zbytečné.
Samozřejmě, že teprve až si všechno ozkouším v praxi, zjistím, zda se mi podařilo nakoupit nejen levně, ale především kvalitně. Plně doufám, že vše, co jsou pro naše miminko vybrala, mu bude plně vyhovovat. Pokud ne, budu se snažit hledat jiný produkt v podobné cenové kategorii. Rozhodla jsem se pro vás sepsat seznam cen a výbavičky, kterou mám koupenou nebo se chystám ji koupit. Postupem času budu doplňovat své postřehy a zkušenosti. Snad vám budou mé příspěvky něčím užitečné.
Hezký večer a příště se těšte na základní výbavu pro mimi.

Žádné komentáře:

Okomentovat