úterý 21. ledna 2014

Dá se na mimi nakoupit kvalitně a levně - základní drogerie

Jak jsem slíbila minule, přináším Vám první seznam svého nákupu pro miminko. Tentokrát je to seznam drogerie. Postřehy a recenze daných produktů jsem si vyhledávala na internetu. Především na serveru www.emimino.cz a www.modrykonik.cz. :-) Snad budou maličké tyto produkty vyhovovat. ;-)

1. Hřebínek a kartáč - 69,90 Kč (v DM od firmy Babylove)

2. Mýdlo - zde jsem se rozhodovala zda koupit tuhé nebo tekuté mýdlo, nakonec jsem koupila obě :-D, tuhé asi za 17 Kč )DM, Babylove) a tekuté za 55 Kč (DM, Babylove - Ultra sensitive, mycí emulze)

3. Šampon - zatím kupovat a používat nebudu

4. Krém na opruzeniny - názory maminek se tady dosti lišily, moje kamarádka není třeba vůbec spokojená s předraženým bepanthenem ani s Rybilkou, jiné maminky tyto produkty chválí, já jsem zatím koupila Ultra sensitive krém proti opruzeninám, Babylove - DM, cenu jsem si zapomněla napsat :-D, ale myslím kolem 60 Kč za 100g, ale měla jsem si asi koupit spíš koupit krém proti opruzeninám s heřmánkem (je to takový velký, kulatý kelímek od Babylove), taky budu používat obyčejnou vazelínu (kolem 40 Kč)

5. Olejíček - někdo ho používá někdo ne, já jsem si koupila a uvidím, jak to bude :-), mám pečující dětský olej, Ultra sensitive od Babylove, DM za 70 Kč (200 ml)

6. Podložky na přebalování - zatím jsem nepořídila, chtěla jsem koupit opět od firmy Babylove, ale četla jsem, že jsou velmi slabé a vevnitř "cuckovatí", takže budu hledat dál, možná budu kupovat v Tescu podložky Panda (89,90 Kč za 10 ks), ještě nevím :-)

7. Vlhčené ubrousky - nechci je moc používat, nelíbí se mi, jak jsou parfémované a většina doktorů doporučuje omývat žínkou, takže je budu využívat spíše na cestách, zkusím vlhčené ubrousky, Ultra sensitive, Babylove, DM (32 Kč za 80 ubrousků)

8. Krém na větry, čaj na větry - koupím asi Pupíka a čaj fenyklový, zn. ještě nevím

9. Teploměr - koupila jsem v akci digitální teploměr s ohebným koncem od firmy Sencor za 49 Kč (kolik stojí normálně nevím...)

10. Odsávačka rýmy - koupila jsem v DM za 69,90 Kč, obyčejnou ruční, ale dost maminek chválí tu na vysavač, i když z toho mám trochu strach... :-D, ale asi se po nějaké podívám

11. Prací prášek - zde asi moc šetřivá nebudu, protože pořídím tekutý prášek Bupi baby, který je určen pro miminka a lidi s alergiemi a ekzémem, prodává se buď 1,5 l za 109 Kč nebo 3 l za 199 Kč, aviváž používat zatím nebudu, na rady několika maminek na emiminu si ještě pořídím Žlučové mýdlo (DM - tuhé mýdlo asi 17 Kč a tekuté s kartáčkem za 36, 90 Kč)

12. Jednorázové pleny - tak tohle by mohla být samostatná kapitola :-D, nejsem ještě zcela rozhodnuta pro žádné pleny, nechtějí se mi kupovat Pampers, protože mi přijdou opravdu dost drahé a i tak dělají některým dětem problémy... takže je to pro mě až poslední volba, kdyby nám žádné jiné nevyhovovaly nebo byly nekvalitní. Takže jaké pleny zatím přiházejí v úvahu:

- pleny od Babylove vel. 2 (DM) - 1 ks za 3,86 Kč
- Tesco Loves (Tesco) - 1 ks za 3,45 Kč
- K-classic (Kaufland) - přesnou cenu jsem ještě nestačila zjistit
A cena Pampers pro srovnání - Pampers premium care 1 ks za 5, 24 Kč, Pampers Active Baby 1 ks za 4, 21 Kč

A protože chodím dost nakupovat do drogerie DM, pořídila jsem si jejich kartičku Active beauty a teď i DM babybonus, takže mívám v DM často nejrůznější slevy. :-)

Snad jsem na nic nezapomněla. :-) Mějte se fajnově a příště seznam základních věcí pro mimi.

* všechny uvedené ceny jsou v základní ceně, z  Ústeckého kraje, ceny tedy nemusejí odpovídat cenám ve Vašem kraji :-)

1 komentář:

  1. To je tak když někdo ví, jak nakupovat levně. Gratuluju, máte moc pěkné úlovky. Já sám se hodně zajímám o pánskou kosmetiku, různé doplňky a oblečení, tak to dokážu ocenit a sám se snažím nakupovat efektivně. Kdybych to neuměl, tak bych měsíčně utratil sám za sebe o dost víc, než bych chtěl. :))

    OdpovědětVymazat