neděle 26. ledna 2014

Dá se na mimi nakoupit kvalitně a levně? - 3. část (oblečení)

Důležité upozornění: Miminko čekáme na jaře, takže jsem si sepsala výbavičku na jarní a letní období!!! 


Když jsem hledala na internetu seznam základního oblečení pro miminko, našla jsem u jednotlivých kousků oblečení dost rozdílný počet kusů. Byla jsem z toho hodně zmatená a spojila jsem se s maminkami na serveru www.emimino.cz a maminkami ze svého okolí a opět jsem dostala rozdílné počty... :-( Důležité je si uvědomit, že každé miminko je jiné. Některá často zvracejí, některým při stolici nestačí plena a ušpiní si i oblečení a některé maminka prostě jen nechtějí pořád prát a žehlit, tak mají od všeho větší počet. :-) Já jsem si našla jeden seznam na internetu a trochu si ho poupravila, tak snad budu mít všeho akorát. :-D Takže jdeme na to:

- 8 ks bodýček nebo triček nebo košilek (podle toho, co komu vyhovuje, některá bodýčka jdou špatně přes hlavičku, trička a košilky zase často vylézají s kalhotek, polodupaček...)

- 6 - 8 ks dupaček nebo polodupaček nebo kalhot (opět je výběr na vás, já budu mít od všeho něco :-D)

- 1 ks teplejší svetřík nebo bundička

- 2 ks slabší svetřík

- 6 párů ponožek

- 2 - 3 ks punčocháčů

 - 1 - 2 ks čepiček (na jaro léto slabší, na zimu pletené nebo fleecové)

- 2 - 4 ks overalů na spaní

Snad jsem na nic nezapomněla. :-) Já osobně jsem většinu věcí dostala od známých, takže v této oblasti u mě bude opravdu veliká úspora. ;-) Pokud kolem sebe nemáte nikoho, kdo by Vám dal/půjčil oblečení na mimi, tak se podívejte na můj článek se zajímavými odkazy na levné a kvalitní oblečení pro mimi zde. Jinak doporučuji dívat se po slevách (často je mívají v Tescu na oblečení) a nebo nakupovat v po bazárkách na internetu a sekáčích (nezapomeňte, že pokud  je maminka čistotná, tak miminka nenosí oblečení dlouho a ani ho nějak nezničí). :-)

1 komentář: