sobota 25. října 2014

Dřevěný metřík

Přináším vám další recenzi. Tentokrát na dětský dřevěný metřík od firmy Primi passi. Pod příspěvek umístím reálné foto. :-)

Jsem milovnicí dřevěných hraček a věcí pro děti. S manželem často obdivujeme dřevěné domečky pro panenky a dřevěné koleje s vláčkama. Proto když jsem viděla na stránkách prodeti.cz dřevěný metřík od firmy Primi passi, neváhala jsem a objednala ho. Když dorazil, byla jsem překvapená velikostí krabice. Na dětský metr byla dost velká. "Asi je balík hodně vycpaný," řekla jsem si. Rozbalila ho a ejhle, krabice nebyla vycpaná, uvnitř se ukrýval krásný velký metřík. 
Provedení se mi velmi líbí. Metr je pěkně malovaný, přelakovaný, aby byl odolnější proti poškození a dostatecně tlustý (žádná překližka ale kus opravdového dřeva). Metr je zajímavě vymyšlený. Přes dřevěné tělo vede drátek, na kterém jsou dvě posuvné kytičky, do kterých lze vložit fotku ratolestí a pohybovat s nimi do příslušné výšky. Metr je od 80 cm do výšky 160 cm, takže krásně vystačí až do puberty... :-D Ocenila jsem také malbu a výběr barev, oboje je velmi vkusné (žádný kýč). Akorát rodiče, kteří mají chlapečky, pozor! Metřík je spíše holčičí. 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat