úterý 21. října 2014

Jednorazové plenky

Přináším další (krátkou recenzi). Tentokrát na téma pleny. Ještě jako těhotná jsem si četla zkušenosti maminek s různými plenami. Chtěla jsem pro svoje miminko ty nejlepší plenky, ale nechtěla a nemohla jsem si dovolit za ně utratit majlant. Jenže některé maminky na určitou značku plenek nadávaly a jiné je zase chválily. Zkrátka je to jako se vším, každému miminku vyhovuje néco jiného. :-) Takže celý článek berte pouze jako mojí zkušenost a představení některých značek plenek, které pro někoho nejsou až tak známé.

1) Plenky Babylove (značka DM) - Vyzkoušely jsme vel. 1 (žlutá barva) a 2 (zelená barva). U vel. 1 se mi velmi líbilo, že mají takový identifikační proužek, podle kterého se dá poznat, jak moc je plenka pročůraná, což ocení především nezkušené maminky. Suchá plenka má proužek žlutý a pokud je plena hodně pročůraná proužek zezelená. Obě velikosti plen jsou neparfemované, což oceňuji. Plenky jsou příjemné na dotyk, gumičky hezky obepínají nožičky, takže neprotékají. Akorát pozor, vel. 2 je trochu větší než třeba u Pampers.

2) Pampers active baby (zelené) - V porodnici nám je na nadstandardu dávali. Vel. 1 není tak silně parfemovaná jako vel. 3. S plenami jsem byla celkem spokojená. Vadí mi akorát ta silná vůně. Přijde mi, že přes tu vůni necítím včas, jestli malá potřebuje přebalit... :-( Takže dětem, co trpí na opruzeniny, by se mohl problém ještě zhoršit. Když jsem na plenu sáhla po celé noci (u Týnky to bývalo i 11 hodin), na povrchu byla plena suchá.

3) Pampers sleep and play - Absolutně nechápu proč jsou tyto plenky u maminek tolik populární... Jsou šíleně parfemované. Z té vůně se mi zvedá žaludek. :-( Navíc pleny jsou tenké, což není vhodné na kyčličky. Je lepší jako prevenci proti vadám kyčlí, dávat trochu širší a tlustší pleny. Jejich povrch mi přijde papírový, takže musí strašně škrábat a hrozně jsem se bála, že se do nich malá vykadí a všude to poteče... S močí se to totiž stávalo velmi často. Pleny jsem se neodvážila dát dceři na noc.

4) Bella Háppy - Používali jsme vel. 2. Pleny příjemně voní po aloe vera. Jsou pěkně široké. Týnce velmi dobře seděly. Nikde nebyla po plenách omačkaná. Navíc každá plena v balení měla jiný obrázek. :-)

5) Pleny K-classic (zn. supermarketu Kaufland) - Pleny jsou svým provedením velmi podobné plenám pampers AB, akorát až tolik nesajou a nejsou parfemované. Obrázky na plenkách (srdíčka a fialové a žluté puntíčky) jsou spíš pro holčičky. :-)

6) Plenky Babybaby soft - Jedním slovem hnus... :-( Víc snad k plenkám ani nejde napsat. Pleny divně zapáchají, jsou celé igelito-papírové nebo co to je za divný materiál. Zkrátka na první pohled plena, kterou bych dceři už víckrát nekoupila...

7) Tesco loves baby (Tesco) - Naše favoritky. Používali jsme vel. 2 a teď vel. 3. Oboje velikosti jsou super. Jedná se o celkem levné a kvalitní pleny. Úplně nejlepší je, když je ještě koupíte ve slevě. :-) Pleny jsou tak akorát široké, jsou neparfemované, mají pěkný univerzální potisk, neprotékají. Malá je může mít v pohodě celou noc. I když je plena opravdu nacucaná močí, je na dotyk suchá.

3 komentáře:

  1. Ahoj, díky za tipy ohledně značek plenek. My totiž zkusili akorát všechny tři Pampersy a te%d nedávno i Tesco. A ani s jedněma jsem neměla nějaký velký problém. Jen je pravda, že vel. 4 u Pampers Premium Care (ty bílé) se nám doma nelíbily. Prostě děsně páchly :-D.
    Taky píšeš, že se ti nelíbí Pampers Sleep and Play. My je kupujeme když jsou v akci. Pravdou je, že nemají pružné gumičky na zapínání, což jim torchu ubírá, ale jinak jsme s nimi spokojení. Nikdy nic neproteklo.
    Krystyna

    OdpovědětVymazat
  2. Mala byla po oranzovejch Pempraskach trochu opruzena. A vadi mi, ze jsou tolik parfemovane a parkrat nam protekly, ale mohla to byt nejaka odflaknuta rada... Vickrat uz jsem je pak nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  3. No a co jsem si všimla tak poslední dobou jsou docela zase populární takové látkové plenky. A myslím že celkově člověk ušetří dost peněz, jen má mnohem víc práce s praním. Jinak počáteční investice je něco kolem 3 tis. A pak už nic.

    OdpovědětVymazat